Regulamin sklepu

    §1 Wstęp
    Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego dostępnego pod
    adresem: www.gdybyryby.pl - zwanego dalej Sklepem.
    Sklep zajmuje się sprzedażą detaliczną akcesoriów wędkarskich, w tym, w szczególności
    przyborów służących do wędkarstwa spinningowego, spławikowego, gruntowego, a także
    żyłek, podbieraków, ciężarków i innych.
    Właścicielem oraz administratorem Sklepu jest Rafał Gordzielik, prowadzący działalność
    gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej – prowadzonej przez Ministra Gospodarki, pod firmą: RAF-GOR IT RAFAŁ
    GORDZIELIK Główna 40 46-046 Zakrzów Turawski, NIP: 9910289870, REGON: 384609114,
    email: biuro@rafgorit.pl, telefon 517 558 615. Inne sposoby kontaktu mogą być określone w
    dziale kontakt Sklepu.
    Zawsze ilekroć przepisy prawa lub niniejszy regulamin nakładają obowiązek lub przyznają
    prawo kontaktu z administratorem sklepu, można go uzyskać za pośrednictwem poczty oraz
    adresu email wskazanych w ust. 3, a także przy pomocy zamieszczonego na odpowiedniej
    podstronie sklepu formularza kontaktowego.
    
    Integralną cześć niniejszego regulaminu stanowią:
    Pouczenie dla konsumentów;
    Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
    Polityka Prywatności.
    §2 Definicje
    Poprzez określenia użyte w niniejszym regulaminie rozumie się:
    Regulamin – niniejszy regulamin w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez
    Sprzedawcę w ramach Sklepu, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z późn.zm.).
    Sprzedawca (Usługodawca) – właściciel serwisu wskazany w §1 ust. 3.
    Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w
    przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej
    przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca
    osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub
    zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym
    również Konsument).
    Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym wraz z opisami
    (na wyszczególnionych podstronach sklepu) w formie zaproszenia do składania ofert.
    Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży zawarta za pośrednictwem Sklepu.
    Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem
    Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów lub prowadzeniem
    Sklepu.
    Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny,
    zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania
    się na odległość – witryny Sklepu.
    Strony umowy – Usługodawca i Klient.
    Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów,
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem
    Sklepu, złożone na podstawie zawartych na formularzu rejestracji informacji.
    Konsument - osoba fizyczna korzystająca z usług Sklepu w celach niezwiązanych bezpośrednio
    z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    §3 Zasady ogólne
    Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Kupującego jest zapoznanie się z
    niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
    Informacje o produktach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią
    jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Poprzez
    złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu, Klient składa ofertę zakupu Produktu.
    Umowa kupna-sprzedaży produktu zostaje zawarta w momencie przyjęcia oferty Klienta
    (ust.2) przez Sprzedawcę, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany na podany
    przy składaniu oferty adres e-mail.
    Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne
    od wad fizycznych i prawnych (w przypadku produktów z obniżoną ceną: np. z fabrycznym
    błędem, literówka w kodzie na produkcie itp. W każdym tego typu przypadku jest informacja
    w opisie produktu), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
    Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby udostępniane na stronie Sklepu dane były
    wyczerpujące oraz zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku wątpliwości prosimy o
    kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie.
    Miejscem zawarcia umowy jest wskazane w §1 ust. 3 miejsce prowadzenia działalności
    gospodarczej Sprzedawcy. Miejscem realizacji umowy jest wskazany przez kupującego adres
    dostarczenia towaru.
    §4 Konsumenci
    Niniejszy regulamin respektuje wszelkie uprawnienia konsumenckie przyznane przez przepisy
    powszechnie obowiązującego prawa. Jeżeli jakiekolwiek zapisy mogą być interpretowane w
    sposób sprzeczny z ustawami chroniącymi interesy konsumentów, pierwszeństwo ma
    każdorazowo wykładnia zgodna z w/w. W razie nie dającej się pogodzić sprzeczności
    postanowień niniejszego regulaminu z w/w przepisami prawa, zapisy regulaminu
    zastępowane są przez odpowiednie normy prawne.
    Konsumenci zawierający za pośrednictwem Sklepu umowy, mają prawo do odstąpienia od
    zawartej umowy w terminie do 14-dni od daty dostarczenia Konsumentowi towaru.
    Szczegółowe informacje na temat w/w uprawnienia zawiera instrukcja zawarta w załączniku
    nr 1. Wzór oświadczenia o odstąpienia od umowy zawiera załącznik nr 2 – przy czym
    skorzystanie z niego nie jest przymusowe.
    Opisane w §8 procedury reklamacji towaru z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady towaru
    mają charakter autonomiczny i mogą być dochodzone niezależnie od siebie.
    §5 Składanie zamówienia
    Wszystkie kwoty podane w ramach sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich
    (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
    Zamówienia przyjmowane są przez stronę Sklepu dostępną pod
    adresem http://www.gdybyryby.pl a także drogą telefoniczną i mailową.
    Zamówienia poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    przez cały rok. Zamówienia składane drogą telefoniczną lub mailową jest możliwe wyłącznie
    w godzinach podanych na witrynie Sklepu, w dziele „Kontakt”, jako godziny pracy.
    Zamówienie dokonywane jest poprzez dodawanie poszczególnych Produktów do koszyka,
    przy pomocy przycisku „dodaj do koszyka” znajdującego się na stronie każdego przedmiotu.
    Następnie w Panelu koszyk, Kupujący ma możliwość określenia liczby zamawianych
    produktów. Kupujący zostanie poinformowany o całkowitej wartości zamówienia, z
    wyłączeniem kosztów transportu. W Panelu koszyk, Kupujący może również wprowadzić
    otrzymany wcześniej kod rabatowy. Po weryfikacji poprawności w/w informacji Kupujący
    akceptuje je poprzez kliknięcie przycisku „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, po czym zostanie
    przeniesiony do formularza zamówienia.
    W ramach formularza zamówienia, Kupujący określi sposób dostawy kupowanych towarów.
    Zostanie również poinformowany o koszcie wysyłki właściwej dla wybranego przez siebie
    sposobu dostawy. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia promocji – w formie
    darmowej wysyłki – uzależnionej wartością zamówienia określoną w trakcie jego składania.
    W celu finalizacji zamówienia, Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych
    osobowych: imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu, adresu wraz z kodem pocztowym. W/w
    dane zostaną wykorzystane w celu potwierdzenia złożenia zamówienia, a także do jego
    realizacji. Konsument chcący otrzymać fakturę VAT, może wyrazić taką wolę w polu UWAGI.
    Tam też powinien wskazać swój nr PESEL.
    Kupujący prowadzący działalność gospodarczą, w celu otrzymania faktury VAT, muszą
    dodatkowo podać Firmę pod jaką prowadzą działalność gospodarczą oraz NIP. Ewentualne
    życzenia co do faktury, należy zawrzeć w polu UWAGI.
    W razie stwierdzenia, iż Kupujący podał błędne lub niekompletne dane, co uniemożliwia
    realizację Zamówienia lub wystawienie faktury VAT, Sprzedawca podejmie próbę ustalenia
    prawidłowych danych z pośrednictwem posiadanych przez siebie danych kontaktowych. Jeśli
    kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
    Na każdy sprzedany towar Sprzedawca wystawi paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę
    VAT). Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany
    przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w
    szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i
    formularze. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedawcę również do wystawiania i przesyłania
    faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17
    grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich
    przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli
    skarbowej (Dz.U. z 2012 r. poz. 1528).
    W przypadku zamówień składanych drogą mailową, Kupujący zobowiązany jest podać dane
    wskazane w ust. 5-
    7. Potwierdzenie złożenia zamówienia – wraz z w/w danymi oraz kosztem zamówienia i
    sposobem płatności, zostanie przesłane Kupującemu na podany adres e-mail.
    Termin realizacji Zamówienia rozpoczyna się w chwili wpływu należności za towar na rachunek
    bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia - w przypadku płatności przelewem lub
    momentem przyjęcia oferty zawartej w Zamówieniu - w przypadku opcji „za pobraniem”.
    Konsument może przesłać Sprzedawcy potwierdzenie wykonania przelewu, co jest w jego
    wypadku równoznaczne z wpływem zapłaty za Zamówienie na konto.
    §6 Dostawy, koszty i termin wysyłki
    Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci
    zamówienia towaru wraz z dostawą poza granice kraju, Kupujący zobowiązany jest do
    indywidualnego ustalenia kosztów wysyłki towaru poprzez kontakt ze Sprzedawcą.
    Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia Sklepu albo drogą
    mailową, a w wypadku zamówienia telefonicznego na adres podany przy jego składaniu –
    potwierdzony w przesłanej Kupującemu wiadomości email.
    Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem
    Poczty Polskiej – Paczkomaty InPost. Szczegóły ich funkcjonowania określają odrębne
    regulaminy.
    Zamówienia są realizowane niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia
    zawarcia umowy. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem
    online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków
    na rachunku bankowym Sklepu, który zwykle wynosi 1-2 dni robocze – z zastrzeżeniem §5 ust.
    12.
    Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
    Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Kupujący
    może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając na link „koszt dostawy”, dostępnym w
    stopce witryny Sklepu.
    Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie
    uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub
    plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona
    uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w
    obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze
    Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu
    ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik
    rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie, ale
    nie stanowi czynnika decydującego.
    §7 Płatności
    Płatność za zamówiony towar, według wyboru Kupującego dokonanego w formularzu
    Zamówienia, może nastąpić:
    za pobraniem tj. przy odbiorze towaru od firmy kurierskiej lub poczty Polskiej,
    za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, (regulamin dostępny pod
    adresem: http://www.przelewy24.pl/cms,37,regulamin.htm ), za pośrednictwem systemu
    płatności PayU – przy użyciu karty kredytowej i karty online, (regulamin dostępny pod
    adresem:
    http://www.payu.pl/sites/default/files/regulaminy_i_pliki/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUGI
    _PAYU.pdf ), oraz przelewem na konto bankowe sklepu.
    W przypadku niektórych produktów, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia
    sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności, o czym Kupujący zostanie
    poinformowany przed złożeniem zamówienia.
    §8 Procedura reklamacji
    Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy. Podstawowe
    informacje na temat gwarancji zawarte są na stronach poszczególnych produktów.
    Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji zawiera załączona do towaru karta gwarancyjna.
    Niezależnie od podmiotu udzielającego gwarancji, Kupujący może prowadzić procedurę
    reklamacyjną z tytułu gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy.
    W przypadku, gdy gwarancji udziela Sprzedawca, produkt należy w sposób ustalony ze
    Sprzedawcą odesłać na jego koszt, na adres jego siedziby. Naprawiony produkt odsyłany jest
    do Klienta na koszt Sprzedawcy.
    Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji uregulowanych powyżej, Kupujący będący
    Konsumentem może skorzystać uprawnień wynikających z rękojmi za wady Towaru opisanych
    w art. 556 -576 kodeksu cywilnego. Sklep zastrzega modyfikację powoływanych przepisów w
    ten sposób, że uprawnienia odnośnie rękojmi za wady towarów używanych wygasają z
    upływem roku – od daty jego wydania. Wyżej wymienionych przepisów kodeksy cywilnego
    (rękojmi za wady) nie stosuje się w przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży
    konsumenckiej.
    Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał - na podstawie przepisów dotyczących rękojmi
    za wady - wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,
    określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego
    żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Kupujący
    ma prawo złożyć odwołanie od stanowiska Sprzedawcy, w którym odniesie się do sposobu
    usunięcia wady oraz argumentów za nim przemawiających. Sprzedawca odpowie na
    odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
    §9 Ochrona danych osobowych
    Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu w związku z
    zakupami jest Sprzedawca. Zachowuje on wszelkie środki bezpieczeństwa w celu ochrony
    powierzonych mu danych.
    Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą
    być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta
    oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo
    dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane
    dobrowolnie.
    Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników i
    kupujących zawiera Polityka prywatności, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego
    regulaminu.
    §10 Warunki techniczne
    W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu wymagane jest: połączenie z siecią Internet;
    przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 15 lub wyższej; Microsoft Internet Explorer
    w wersji 8.0 lub wyższej; Google Chrome w wersji 26.0.1410.64 lub wyższej; adres poczty email;
    klient poczty email np.: Outlook Express, Windows Mail lub Mozilla Thunderbird lub inny - w
    celu odczytania potwierdzenia rejestracji oraz innych wiadomości przewidzianych
    regulaminem lub przepisami prawa;
    program umożliwiający otwieranie plików w formacie PDF – celem otwierania we własnym
    systemie informatycznym kopi regulaminu Sklepu udostępnionego przez Sprzedawcę (np.
    Adobe reader, Foxit reader, itp.) .
    Do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem ze sklepu należy korzystanie z nich bez
    stosowania zabezpieczeń opisanych w dokumentacji przeglądarki internetowej. Dotyczy to w
    szczególności mechanizmów rozszerzających możliwości przeglądarek o funkcje wykraczające
    poza standard HTML. W przypadku nieprawidłowej konfiguracji zabezpieczeń przeglądarki
    istnieje możliwość przechwycenia danych przesyłanych do i z serwera WWW. Korzystanie z
    usług świadczonych poprzez sieć WWW, wymaga udostępnienia następujących
    podstawowych informacji o komputerze: system operacyjny, przeglądarka, domena, adres IP.
    Informacje o plikach cookie i logach zawiera polityka prywatności – zał. nr 3.
    §11 Postanowienia końcowe
    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy
    powszechnie obowiązującego prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 23
    kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
    (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
    Użytkownik będący konsumentem, w razie sporu co do wykonywania postanowień
    niniejszego regulaminu, może skorzystać z polubownych metod rozwiązywania sporów – np.
    z mediacji prowadzonej przez Lokalny Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej. Więcej
    informacji na ten temat: http://www.wiih.org.pl/.
    Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego regulaminu i w związku z wykonywaniem
    zawartych umów między sklepem a Klientami będącymi Konsumentami, będą rozpatrywane
    przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z
    kodeksem postępowania cywilnego.
    W wypadku Klientów niebędących Konsumentami – spor będą rozpatrywane przez sąd
    właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
    Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu z
    zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu
    obowiązującą w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.
    Zarówno niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi załącznikami, jak i archiwalne wersje
    poprzednio obowiązujących regulaminów, są udostępnione na stronie sklepu – pod
    regulaminem, w formie plików w formacie PDF.
    Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 25 grudnia 2014 roku i uwzględnia wymogi .
    ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI / SPORÓW
    1. Sprzedawca w tym miejscu informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach
    dostępu do tych procedur – Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez
    Sprzedawcę. Jednocześnie Sprzedawca wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter
    nieprzymuszony (dobrowolny).
    2. Sprzedawca zastrzega, że poniższe zapisy Regulaminu mają charakter informacyjny i nie
    stanowią zobowiązania Sprzedawca do skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozwiązywania sporów i nie stanowią odgórnej zgody na udział w takim postępowaniu przed
    publicznym/niepublicznym podmiotem ADR. Decyzję o udziale przez Sprzedawcę w
    procedurze pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów Sprzedawca podejmuje
    indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgodę lub jej brak Sprzedawca
    wyraża w piśmie stanowiącym odpowiedź na reklamację Konsumenta.
    3. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych
    procedur dostępne są pod adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów. Informacje te są również dostępne w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów
    Inspekcji Handlowej.
    4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
    Konsumentem, a Sprzedawcą.
    3) Konsument może skorzysta
    4) także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
    organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej
    pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
    5) Konsument ma możliwość zwrócenia się do Podmiotu Uprawnionego ( podmiot ADR), o
    którym mowa w art. 8 Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu
    sporów konsumenckich.
    5. Sprzedawca w niniejszym Regulaminie oraz w ramach Strony Internetowej udostępnia także
    łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR
    stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla
    konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
    dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub
    umowy o świadczenie usług.
    Koszyk